Wijdekerk ontmoeten

Er wordt binnen christelijk Nederland van alles georganiseerd voor LHBT+-mensen en betrokkenen. Er zijn verschillende organisaties en persoonlijke initiatieven die zowel landelijk, regionaal en/of plaatselijk zich inzetten. Activiteiten voor gesprek, verdieping, verbinding, steun, herkenning, ontspanning en educatie. Ook Wijdekerk organiseert zelf af en toe activiteiten. Wij geven jullie graag een overzicht van wat er allemaal te beleven is. Wij hopen dat je via deze ontmoetingen mag ervaren dat je niet alleen staat. Jij als christelijke LHBT+-mens of betrokkene doet er toe binnen Gods kerk en bent een gelijkwaardig en geliefd kind van onze Vader.

​

Romeinen 1: 11-12: Want ik verlang ernaar u te ontmoeten en u te laten delen in een geestelijke gave, om u te sterken, of liever, om door elkaar bemoedigd te worden: ik door uw geloof en u door het mijne.

TafelTijd >>

Wij de Jongeren, de jongeren van wijdekerk >>

​

Wij de ouders, landelijk netwerk voor ouders van lhbt+-ers >>

Wij de Regenboogouders >>

Steunpunt bij schade door SOGIECE >>

Evenementen agenda >>

​

Organiseer je zelf een activiteit rond het thema LHBT en geloof en wil je die graag op onze site vermeld hebben, meld je evenement dan via meld een evenement.