Bid voor mij / Luister naar mij / Steun mij

Geen mens is gemaakt om alleen te zijn of alleen te worstelen met zijn of haar geaardheid. Je mag weten dat wij, de vrijwilligers van Wijdekerk, er voor jouw willen zijn binnen onze mogelijkheden. Wij hebben een breed netwerk waar wij gebruik van kunnen maken en een gebedsteam.

​

• Heb je een gebedsverzoek?

• Heb je een luisterend oor nodig?

• Heb je steun nodig?

• Heb je een opbouwend netwerk aan mensen nodig?

• Voel je je alleen in je proces?

​

Wij willen er voor jou zijn. Omdat wij voor God gelijkwaardig zijn aan elkaar. Wij zijn bedoeld om naast elkaar te staan en elkaar tot steun te zijn. Dit willen wij doen vanuit Zijn liefde. Samen zijn Wijdekerk en JIJ maakt daar een essentieel onderdeel vanuit!

​

Uiteraard is wat in vertrouwen met ons gedeeld wordt veilig bij ons. Lees hierover in onze privacyverklaring.

Team Wijdekerk

​

Kies met wie je in contact wilt komen door op de foto te klikken en vul het contactformulier in.

Schroom niet & bericht ons en weet dat je niet alleen bent!