Wijdekerk linkt

Wij kunnen ons voorstellen dat je, na het lezen van alle verhalen op onze site, meer wilt lezen. Informatie over de diverse kerkverbanden, informatie over organisaties de zich bezighouden en/of inzetten voor LHBT+-mensen binnen en buiten de kerk. Maar ook weblogs en websites van anderen die schrijven over homoseksualiteit en/of geloof.

Hulpverleners en coaches die de specifieke problematieken van LHBT+-mensen kennen, binnen de christelijke / kerkelijke omgeving, zijn soms moeilijk te vinden.

​

Op de volgende pagina's hebben wij een overzicht gemaakt van hulpverlenings- en belangenorganisaties voor (christelijke) LHBT+-mensen,  kerkverbanden en particuliere initiatieven.

Ga naar belangenorganisaties >>

Ga naar hulpverlening >>

​

Ga naar het overzicht van kerkverbanden >>

Ga naar particuliere initiatieven >>

​

Heb je zelf een website/weblog rondom het thema LHBT+ en/of geloof en wil je die graag op onze site vermeld hebben, mis je organisaties of kerkverbanden? Heb jij als LHBT+-mens goede ervaring met een coach of hulpverlener? Geef het ons door. Neem dan contact met ons op via het contactformulier.