Inleiding

Om LHBT+-mensen te ondersteunen bij het vinden van een kerk, roepen wij kerken op inzicht te verschaffen in hun beleid rond  LHBT+-mensen. Niet iedere LHBT+-christen heeft de moed om te vragen hoe het beleid van de kerk is, als hij er binnenstapt. Op de kaart van Wijdekerk kan een LHBT+-christen dit van tevoren bekijken.

​

Deze vragenlijst is bestemd voor officiële vertegenwoordigers van kerken. Ben je gemeentelid? Ook dan kun je meehelpen kerken op de kaart te zetten. Vraag een vertegenwoordiger van jouw kerk de vragenlijst in te vullen of geef je kerk door via het contactformulier zodat wij een vertegenwoordiger van jouw kerk uit kunnen nodigen de vragenlijst in te vullen.

​

Het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 20 minuten en u helpt er LHBT+-mensen mee een veilige plek te vinden binnen een kerk. Mocht u, na verzending, nog gegevens willen toevoegen/wijzigen, dan kunt u dit doorgeven via  info@wijdekerk.nl.

​

Wij verzoeken u alle vragen zorgvuldig te lezen alvorens u deze beantwoordt.