wijdekerk evenementen webshop

Speciaal voor gebruik tijdens evenementen waar we als Wijdekerk met een team aanwezig zijn, is door Wim van Vliet van Flawimgo een opdruk gemaakt met QR-code. Wie de code scant komt op de actuele evenementpagina van Wijdekerk. Een soort online kraam!!!

De code staat – lekker laagdrempelig – achterop je sweater of shirt, zodat mensen ‘m ook stiekem kunnen scannen als ze bijvoorbeeld achter je in de rij staan. Er zijn ook buttons en stickers beschikbaar, voor wie het shirt net iets te opvallend vindt. Maar ook uitstekend geschikt  voor erbij om bijvoorbeeld op je jas of je tas te spelden. De QR-code buttons zijn ook gratis verkrijgbaar bij de kwartiermakers tijdens een evenement.

Is er geen evenement dan linkt de code naar de thuispagina van wijdekerk.nl.

​

We gaan de shirts voor het eerst gebruiken op Opwekking (17 t/m 21 mei 2024). Wil je ook Wijdekerk promoten tijdens evenementen zoals Opwekking, Graceland of de EO Jongerendag? Bestel dan nu de unieke QR-code artikelen!