Parent Palet door Wij de ouders

Een kleurrijke zoom meeting die je niet wilt missen als ouder van een LHBT+-kind. Een interessante Q&A* met Geja van Reenen en Ellemieke Tempelaar. Een online evenement met een verrassend spelelement. Een interactieve meeting waar jij niet slechts toeschouwer bent, maar deel van uit maakt. Paula Blokhuis zal de meeting introduceren en afsluiten. We ontmoeten je graag! Samen zijn wij de kerk.

Donderdag 11 juni van  20:00 tot uiterlijk 22:00 uur.

​

Meld je aan via : info@wijdekerk.nl

Je kunt eventueel ook anoniem deelnemen. Na aanmelding krijg je via de mail een toegangscode en verdere uitleg.

​

* Ellemieke zal vragen stellen aan Geja over haar boek; een zogenaamde Q&A, en ondertussen kun jij als deelnemer actief meedoen tijdens dit gesprek door zelf ook je vragen in te toetsen.

Parent Palet.png
IMG_0425.JPG

Geja van Reenen is schrijfster van het boek 'Ik zal altijd van je houden'. Geja beschrijft het proces dat zij als moeder heeft ervaren. De liefde voor haar kind, de moeite en pijn rond veroordelingen en afwijzing, vooral in de kerk. Met haar boek wil zij ouders ondersteunen die hetzelfde meemaken. Daarnaast wil zij ook inzicht geven aan omstanders en kerkelijk werkers. Wat gebeurt er in een gezin als een kind uit de kast komt? Wat hebben de gezinsleden voor ondersteuning nodig?

​

Ellemieke Tempelaar is psychosociaal hulpverlener bij Praktijk In Gesprek in Bunschoten-Spakenburg. Ze is de bedenker van de werkvorm In Gesprek. In de meeting maak je kort kennis met deze leuke en handige werkvorm. Daarnaast zet ze zich binnen 'AndersOm' in om mensen zo veel mogelijk zonder oordeel of mening met elkaar in gesprek te laten gaan. Zo wil zo meehelpen aan meer openheid en actieve acceptatie van LHTB+-ers in hun kerkelijke omgeving.

IMG_8998.JPG

In de meeting is er ruimte voor reactie en het stellen van vragen. Laat je verrassen en ontmoet andere ouders uit het hele land! Als je meedoet, krijg je ook nog het boek van Geja (één per adres, zolang de voorraad strekt) gratis thuisgestuurd.

​

Deze online meeting wordt mede mogelijk gemaakt door LCC+ projecten.